منتديات الوعد

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منتديات الوعد

ترحب ادارة المنتدى بجميع الأعضاء وتتمنى لكم وقت ممتع ومفيد

2 مشترك

نكت نغاشه و ترفيه

اميرة الحب
    اميرة الحب
    عضو نشيط

نكت نغاشه و ترفيه Empty نكت نغاشه و ترفيه

مُساهمة من طرف اميرة الحب الجمعة أغسطس 08, 2008 6:21 pm

فى بلد كلها أغبية فى نهاية هذه البلد حفره كبيرة كل ما واحد يعدى يقع فى هذه الحفره فقالوا لازم نجيب حد ذكى يحل المشكلة دى ......
    جابو أذكى ثلاثة فى البلد الأول قال: أحنا نقف هنا واللى يقع نطلعه ونوديه المستشفى الثانى قال له أنتى غبى مأحنا نجيب الإسعاف تقف هنا واللى يقع تخده هى وتوديه المستشفى .......فقال الثالث أما أنتو بلد أغبيه صحيح مأحنا نردم الحفره دى ونحفر وحده عند المستشفى علطول مره واحد ابنه طلع من الأوائل عمل ايه ؟؟؟؟ شفروه ---- مرة واحد وقف تاكسي و قاله : فاضي ياسطى ؟؟؟ قاله : ايوه فاضي.. قاله: طيب تعالى اقعد معايا عالقهوة شوية --- حشاش بيقول لصاحبه: انا حلمت امبارح أننا بقينا فنانين انت فنان تشكيلي ......وانا فنان اشكيللك --- واحد رمى يمين الطلاق على مراته ما جاش فيها --- واحد كهربائى اتجوز أربعة...جابلهم مشترك --- فيل عالطريق طلب المدرس من احد تلاميذة ان يرسم اكبر حيوان على السبورة فقام احد التلاميذ برسم نقطة صغيرة، فسألة المدرس : ماهذا !؟ فأجاب الطالب: هذا فيل جاي من بعيد الطالب الغبي المعلم بصراخ : من فتح استنبول ؟ : لا اعرف اقسم اني لم افعل بريىء الأب: هل اخذتم الضرب في الحساب... الابن: نعم يا ابي وفي الجغرافيا أيضاً. يتيم واحد قتل أبوه علشان يروح رحلة مع مدرسة الأ يتام فالح الابن: بتعمل اية يا بابا....الاب:بكتب جواب لعمك.....الابن: هو انت بتعرف تكتب.....الاب:يعني عمك اللي بيعرف يقراء يا فالح انا العروس أخذ طبيب الأمراض العقلية 5 من مريضاته فقال لهن سوف أسمعكن موسيقى للرقص، لكنه استبدل شريط الأغنية بشريط قرآن كريم، ولما سمعن المريضات بدأنا بالرقص إلا واحدة منهن كانت صامتة ففرح الطبيب ظانا أنها شفيت فسألها لما لا ترقصي مثل البقية ، فقالت له أسكت فأنا العروس....
    street king
    street king
    عضو مبتدئ

نكت نغاشه و ترفيه Empty رد: نكت نغاشه و ترفيه

مُساهمة من طرف street king الجمعة أغسطس 08, 2008 6:27 pm

هههههههههههههههههه قوية هاي اقوى من مية البلدية مشكورة كتير ..

اسأل الله لكي التمييز دوووووما

دمتي بود

تقبلي مني كل الاحترام

الوقت/التاريخ الآن هو الأربعاء مايو 08, 2024 8:16 pm